55 відгуків

Уважаемые клиенты, спасибо что вы посетили наш интернет-магазин! В данный момент компания в отпуске с 18.06.2021 по 27.06.2021 г. С 28.06.2021 г. Компания продолжит работу в обычно режиме! P.S Спасибо, Всем хорошего теплого лета!

SOLD_AUTO24 (Автозапчасти)
+380 (67) 580-30-80

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Гарантія на товар 1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на запасні частини і витратні матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється його цілісність та працездатність в момент отримання. На електричні Товари - гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу. 2. Товар, що має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва чи зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість. 3. Если иной вид товара подлежит возврату из-за его дефекта, и он уже устанавливался на автомобиль, Вам необходимо оформить претензию, предоставив следующие документы: • Акт рекламации • копию заказ-наряда автосервиса, где производилась установка товара на автомобиль; • документ, подтверждающий факт приобретения Товара у Продавца. Обращаем Ваше внимание на то, что в претензии Вам может быть отказано в случае самостоятельной установки запчастей. 4. Продавец не несёт гарантийных обязательств, если имеет место: • нормальный и естественный для определенного срока эксплуатации износ детали; • пошкодження деталей внаслідок ДТП, неграммотной її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження; • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива моторного масла не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачуваних деталей; • пошкодження (в особливості деталей підвіски та рульового керування), що виникли із-за неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття; 5. Вимоги до повернутого товару: • товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежно від причини повернення; • упаковка не повинна містити які-небудь написи та/або пошкодженої.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.